Och bajsfesten fortsätter...

Jag är så sjukt trött på att lyssna till mammor som bara måste hävda sig själva. Och detta genom att försöka överglänsa med deras jäkla jidder om pengar och dyra märkeskläder. Jag pratar hellre om skrik, gråt, bajs och blöjor. Ni får ursäkta, men bajs har liksom kommit till att bli vardagsmat hemma hos oss. Som jag har berättat tidigare så har Elias varit förkyld och dålig i magen i lite mer än i en veckas tid nu. Efter ett samtal med mamma i telefon, så funderade vi på om han möjligtvis kan vara allergisk mot gluten?! Stackarn har bajsat så många gånger att hela rumpan är svidande röd, så nu smörjer vi flitigt med både idomin och bephanten. Bäst hade varit om han kunde vara blöjfri en stund efter varje blöjbyte bara för att lufta lite titt som tätt. Stackars mammas lilla hjärtegryn! ♥ 

I morgon ringer vi och bokar tid på vårdcentralen för ett eventuellt pricktest och sedan kommer finaste mami hit på besök. Vi har en provning inbokad halv tolv och då ska jag äntligen bli med brudklänning!!!! Mina fina killar kollar på finalen i damfotboll, så jag tänkte sätta mig och läsa en stund.  


Emelie

Ett stress symptom hos barn är att dom bajsar mycket, läs på vårdguiden, hoppas det ordnar sig!!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR