Say yes to the dress!



Jag är high over heels över alla fina brudklänningar jag har provat tillsammans med finaste bästis idag. Nu återstår det bara en provning i morgon tills det är dags att bestämma sig för vilken klänning det blir. Lyckligtvis krävs det inga större förändringar om jag skulle välja någon av dem som ligger i klass topp tre. Idag har jag fått ett smakprov hur det faktist känns att stå brud, helt magiskt skulle jag säga. Och jag kan lova att tårarna var inte långt borta, varken för mig eller bästis. Så sagolikt vacker och underbar, som jag kände mig när jag stod där i min drömklänning och med slöjan som grädden på moset. I nästa vecka kommer finaste mami hit och då blir jag äntligen med klänning! WEEEEIII!!!

I denna stund står min finaste fin och lagar oss en smaskig middag, kan man bli mer bortskämd en dag som denna?! Funderar på att ta ut min lilla kille och gunga i lekparken lite senare ikväll. Efter en hel dag hemma har han kommit till att bli så rastlös att jag snart får spunk på ungen. Men kan inte göra annat än att älska mitt lilla barn, lilla älsklingen!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR