Steps!



Som vanligt har det inte funnits någon som helst tid för bloggen denna torsdag. Under förmiddagen har vi haft besök av Agnes mamma, Anna. Vi fikade, pratade och jag fick också tillfälle att visa upp min fina bröllopsklänning samt vigselringen. Det är faktist lite sjukt att hon gifte sig med min pappa när hon var exakt lika gammal som jag. På deras bröllop skulle jag tydligen ha läst en dikt, bara det att dikten jag hade valt ut var ämnad för begravningar. Se där så det kan gå! Idag ringde dem också från kyrkoexpeditionen för att tala om att kyrkan är ledig och vi kan äntligen gå ut med inbjudningarna. Wiihuu!!

Min finaste fin jobbar 17:00-23:00, så ikväll är jag ensam hemma med min älskade lilla bebis. Jag är så sjukt trött idag, om man kanske skulle ta och försöka få den lilla att sova en stund. Icke att förglömma, idag tog våran lille kille ytterligare tre nya steg. Det finns ju där, han kan bara det att han måste våga lita på sig själv. Ge det ett par dagar sedan skall det nog släppa. Mammas lilla älskling börjar bli stor!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR