Tårtkalas

Det blev ett lugnt och stillsamt firande utan några som helst förpliktelser. Vi tar allt vad kallas firande till helgen istället, då familjen kommer hit och hälsar på. Tänkte även försöka planera in ett barnkalas i samma veva. Phew...jag har alldeles för många bollar i luften just nu. Säg mig, hur ska jag hinna med?! Idag har vi i allafall varit nere på stan en sväng för att uträtta viktiga ärenden, för att sedan köpa med oss lite god mat samt tårta att fira den lilla med till kvällen. För vad vore en födelsedag utan tårta och paket?! Vi tog även en lång och väbehövlig kvällspromenad och lillfisen har fått gunga i lekparken. Perfekt start på veckan och bättre skall det bli!

Om en liten stund blir det hoppla i säng, för i morgon måste vi kliva upp tidigt som sjutton då vi måste befinna oss i Nacka senaste klockan tio. Vad vi skall göra där berättar jag mer om i morgon innan vi sticker iväg.
























NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR