Tisdag hemma hos mamma



Bjuder på en bild på världens sötaste lilla gladskit, tagen av finaste kusinerna på självaste dopdagen.

Tidigare idag tog vi tåget ut till Sollis för att hälsa på finaste mami och vi blir även kvar över natten. Jag har nämligen suttit barnvakt åt lillsyster Agnes idag och kände inte riktigt att det var läge att släpa hem ungen senare än nödvändigt. Därav den låga uppdateringen här på bloggen. Lillfisen är fortfarande risig, då vi är inne på tredje dagen med sky hög feber och en lös mage som heter duga. Håller alla tummar att det vill ge med sig så att vi kan ge oss ut på aktiviteter i morgon. Börjar känna ett smått uns av rastlöshet i kroppen efter att ha suttit hemma i snart tre dagar.

Om vädret tillåter sticker vi iväg till någon mysig lekpark alt. stranden då älsklingen är ledig hela dagen i morgon. Mysigt! Nu däremot ska jag försöka natta min extremt trötta och arga lilla bebis som absolut inte ska sova.



Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!


Blogg: http://smsalåna.nu



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR