Torsdagskvällen



Lillebror & storebror i dess sanna mening ♥

Nu är vi äntligen hemma igen efter en super mysig eftermiddag och kväll hemma hos världens bästa Naja Grevik. Känner mig så sjukt duktig som promenerade hela vägen hem igen som alla andra gånger. Idag har vi varit nere på stan för att prova brudklänningar, och medans vi gjorde det fick våra små stanna hemma och leka tillsammans med pappa Walle. På tal om brudklänningar så hittade jag självklart den perfekta klänningen. Jävlaskitfanhelvete vilken beslutsångest jag har nu. Kan dock utan några som helst problem rata klänningen inne på Princessa. På måndag har jag två provningar inbokade och då blir jag äntligen med brudklänning!!!

Väl hemma hos bästis lite senare under eftermiddagen bestämde vi oss för att städa ur deras fullproppade förråd nere i källaren. Och detta tillsammans med Walles pappa Lennart, som mest stod och trampade medans vi plockade och sorterade. När Naja utbrister i " Nej, men titta den hääääääär den är väl fin? Ska jag spara den? " lite titt som tätt, så står han mest och trampar och ber oss slänga skiten. Haha, så jävla skön!  Hittade hur som helst både det ena och det andra i all bråte, men så fint det blev med lite ordning och reda. Som tack för hjälpen och som dem fina vänner de är, bjöds det på take-away från thairestaurangen. Mums! Efteråt vart vi så mätta att vi lade oss som klubbade sälar i soffan och glodde på Ullared. Finaste bästis ägnade sig åt att pilla och fixa med olika håruppsättningar på mig bara för att få en idé om vad jag skulle passa i. Är det klokt att jag verkligen ska gifta mig?!

Nej vänner, dags att återgå till min extremt övertrötta och arga bebis. Mamma är bäst, ingen protest..HELL NO! Här hemma är det endast pappa som duger. Åhhhh, jag orkar inte!!!!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR