Lördag 16:e juli

Goooodmorning raringar! Nu har jag på något vis lyckats vakna till liv, nåja jag vaknade faktist för några timmar sedan. Men som vanligt somnade jag om i samband med att lillfisen fick en flaska välling. Gårdagen spenderades hemma hos världens bästa Naja Grevik. Det var egentligen tänkt att vi skulle dra ut och dansa, men efter en flaska bubbel och några öl så tappade vi suget. Istället stannade vi hemma där vi drack gott, spelade spel och snackade ända fram till midnatt. Jag är så lyckligt lottad som har världens bästa och finaste vänner, vi kan verkligen dela med oss av allt! Vi har kommit till att bli som systrar och jag vet inte vad jag skulle ha varit utan dem.

Min finaste fin som tog bilen till jobbet kom och hämtade mig och lillfisen, för att lite senare ha en riktigt mysig stund tillsammans. Våran lilla kille slocknade redan strax efter klockan nio igår och sov sig igenom hela natten i princip. Så himla skönt att åter igen få lite "ensamtid" tillsammans till att bara mysa, kela och gosa. Om det är någon som kan få mig att glömma tid och rum, så är det min fina R. Jag skulle ge dig världen och mycket mer därtill, jag älskar dig!! ♥

Mina fina killar sover än och vad beträffar mig själv, så har jag inga som helst planer på att kliva upp ur sängen inom den närmsta timmen. Känner för att ligga och läsa en stund innan det är dags att ta tag i dagen. Lite senare ikväll sticker jag ut med finaste bästis och hennes crazy syster Rikke. Underbart!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR