I love you tonight, we might not get tomorrow!



Jag håller på att städa för fullt här hemma, Elias sover en sen kvälls-nap då jag tvivlar på att han somnat för natten. Om ett litet tag kommer världens bästa Naja Grevik med syster hit för lite balkongmys och en flaska vin. Känner mig allt annat än fräsch, så sjukt varmt och fuktigt i luften så att man blir alldeles klibbig! Men som om jag orkar duscha, när jag faktist gjorde det i morsse?! Nej. Blir en snabb avsköljning och sedan rota i garderoben efter något snyggt att ha på mig.

Idag har vi varit i Skärholmen btw, letade efter vigselring till min finaste fin. Hittade en super fin, men det tar ca 2 veckor att få ringen levererad till butiken. Vi har också beställt våra inbjudningskort och dem väntas att bli klara tills nästa vecka någon gång. Så himla skönt att få allting avklarat och undanstökat tills vi sticker ner till landet om en dryg vecka. Käkade lunch på food courten för att lite senare puttra vidare mot Hammarby Sjöstad och finaste drog till jobbet. I morgon sticker vi till stranden om vädret tillåter vill säga, aldrig har jag varit så blek som denna sommar. Inte okej!

Ha en awesome fredagskväll raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR