Stockholm, our lovely city!



Mys med bästis i Gamla stan ♥

Idag har jag haft en helt underbar dag i Stockholm tillsammans med världens bästa Naja Grevik. Yes, jag fick lite barnledigt efter ett par riktigt jobbiga dagar. Missförstå mig inte, men Elias älskar att vara hemma med sin pappa mer än någonting annat. Och det var precis vad dem behövde en dag som denna.

Så skönt att bara kunna strosa omkring med bästis, och detta utan att trängas med en jäkla barnvagn bland folkmassorna. Jag tror att vi sprang in i varenda butik och lyckades få med mig en hel del fint hem. Nu blir det dock köp stopp tills vi kommer ner till landet. Vi käkade också lunch och avslutade dagen med varsin öl på After i Gamla stan. Så himla mysigt! Promenerade sedan hela vägen till Söder, där köpte vi med oss mjukglass som vi sedan smaskade i oss på tåget hem. Vet inte hur jag ska klara mig utan mina fina tjejor när jag sticker iväg i nästan två hela veckor?! Nog för att det ska bli riktigt skönt att få komma bort från stan ett tag för lata dagar på landet. Men lite trist känns det allt, lyckligt lottad är jag som har dem finaste vännerna!♥

Om en liten stund ska jag sätta mig med alla inbjudningskort som vi fick hem tidigare idag. Allt ska vikas snyggt och stoppas ned i kuvert. I morgon åker vi till lokalen och fixar med bordsplaceringen. Nu däremot ska jag plåstra om mina stackars fötter. Somliga går med trasiga skor...no more. Envisades med att traska omkring i mina nya skor, det skulle jag inte ha gjort!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR