Skrikfest

Skönt att bara vara hemma och göra absolut ingenting. Lillfisen ligger utslagen likt en klubbad säl här brevid mig i sängen. Inte så konstigt kanske med tanke på den härliga skrikfesten han bjöd på i natt. Mamma åkte hem för en dryg timma sedan. Stackarn måste vara helt utmattad, då vi fick turas om att gå upp och trösta, vyssja och vagga min ledsna och extremt övertrötta lilla bebis. Idag stannar vi hemma och tar en paus från alla aktiviteter. Dessutom vaknade jag upp med jordens mensvärk, så himla typiskt! Jag kan i allafall skatta mig lycklig som har världens bästa och finaste killar i mitt liv, vad vore jag utan er?! ♥

Nu kryper jag upp i min älsklings varma famn och där tänker jag stanna resten av denna dag.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR