Bitterljuva saknad



Jag lyssnar på en låt och saknar en vän, jag skulle kunna skriva en hel bok om våran komplicerade vänskap. Hon var min bästa vän, min klippa, mitt allt. Vi delade allt och hon var den enda som förstod mig. Hur jag träffade den här personen kan jag tyvärr inte gå in på. Det är alldeles för personligt och privat för att ens skriva om här i bloggen. Något som ni läsare helt enkelt får lov att acceptera.

Igår överraskade hon mig med världens finaste meddelande, jag blev glad samtidigt som det gjorde ont. Du ska veta att jag saknar dig. Ibland går jag in på din fb-profil bara för att se vad du gör och hur du mår. Hade du haft en blogg så hade jag förmodligen läst den, för jag vet att du läser min.

För mig kommer du alltid att betyda <3





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR