En duracellkanin som bara går och går..

Vart kommer denna energi ifrån? Mitt barn har varit som en duracellkanin hela dagen, det ska bökas och stökas samt klättras på precis allting. Det ska pillas och petas på allt, jag blir fullkomligt tokig! Jag anar att det blir en sen kväll, då vi alla tog en lång eftermiddags nap tidigare. I förhoppning om att bebis ska varva ner och komma till ro, tar R med sig honom ut på en sväng för att träffa en kompis över en snabb fika på stan. Jag kände att jag behövde en timmes lugn och ro, låta maten smälta efter en delicious middag. I'm proud to say att jag är en jävel på matlagning ibland, när viljan och motivationen infinner sig så att säga ;)

Nu, inta ryggläge i soffan..It's GLEE-TAAAAAAJM!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR