En klapp, en stamp, en kram och en puss!

Ja, så lät det på babysången tidigare i förmiddags. Elias älskar verkligen musik och han hänger verkligen med och förstår vad han ska göra precis hela tiden. Han klappar glatt med händerna, gungar med i takt till musiken som spelas och bara trivs. Det är min lilla kille det! Jag förundras varje gång jag kliver in på kyrkis, för där får man se med egna ögon hur fort tiden går och hur stora våra ungar faktist börjar bli. Somliga kryper, står och går medans andra springer runt för glatta livet. Herregud, jag vill bara stanna tiden..helst av allt bara vrida tillbaka tiden då bebis bara var ett orörligt litet knytte.

Hur som helst, efter babysången stannade vi kvar en stund och lekte med Frida, Carina och deras små. Jag är så glad över att Elias har fått sådana fina vänner, och jag hoppas att det fortsätter så. Även jag är tacksam över att ha funnit så fina vänner, att vi redan står varandra så pass nära. Så jäkla fina tjejer hela bunten, all min kärlek till er ♥♥

Idag har vi tvättstugan hela dagen, eller rättare sagt min fina R sköter tvätten medans jag står vid spisen och förbereder middagen. Tandoori kyckling med indiskt ris står på menyn, vilket tar ett par timmar att förbereda. Men först en late frukost och jag ska passa på att peta i min lilla bebbe lite lunch innan han storknar här.

Later!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR