For the good old times sake!

Efter en sjukt god middag och en flaska skumpa senare känner jag mig helt slutkörd. Haft en super mysig kväll med älsklingen som just nu är ute med grabbarna för en boys night out. Fair enough, jag är faktist den som varit ute flest gånger utav oss två. Lite trist att vi aldrig går ut tillsammans längre, dock har Naja darling erbjudit sig att sitta barnvakt åt lillskruttis nästa helg. Lovely! Precis vad vi behöver.

Har spenderat senaste timmen till att tjöta med lite vänner på facebook, som slutade i ett sjukt härligt telefonsamtal. Nämligen en av mina föredetta bästa barndomsvänner, påminner mig om alla galna saker vi hittade på. Alla ljumma sommarkvällar nere vid torparängen, alla galna hemmafester..intriger och drama så det stod härliga till. Fan vad saknar den tiden. Vi måste ses snart snart snart! Jag känner att min kväll är fulländad, happy!

Godnatt <3



For the good old times sake! <3






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR