"Hejkom&hjälpmig"

Åhh jag är så fruktansvärt uttråkad och det är jag nog inte ensam om. Bebis kryper mest omkring och är på allmänt dåligt humör. Inte så konstigt när vi faktist suttit inne hela dagen utan att ha gjort någoting vettigt överhuvudtaget. Om man skulle slänga på det lilla barnet ytterkläderna och ta en promenad ner till vattnet och tillbaka?! Jag blir snart knäpp i huvudet på riktigt. I morgon gör vi ett nytt försök att ta oss ut till Sollis för att hälsa på finaste mami, alltså inget mer sitta hemma och tråka. 

Nu blev detta jordens tråkigaste inlägg, men ärligt talat..I couldn't care less. Ingen bild bjuder jag på heller, för dem senaste dagarna har jag sett ut som "Hejkom&hjälpmig" och gör fortfarande. Min söta lilla fejja får därmed vila från allt som heter smink, skönt tycker jag! Och dessutom tycker min finaste R att jag är tusen gånger snyggare utan <3 

Ha en fin kväll alla söta läsare.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR