Hem ljuva hem

Känns dock inte lika ljuvligt just denna kväll för jag har världshistoriens tröttaste bebis här hemma. Han vill helst av allt bara sitta i ett hörn och tjura, när han egentligen bara borde sova.

Hur som helst har vi haft en super mysig kväll hemma hos Naja tillsammans med Sofia, Frida, Carina och deras små. Fast nu är ju faktist några av dem inte så små längre med tanke på att Anton, Emilia och William faktist kan gå. Helt sinnessjukt vad tiden har gått fort sedan vi träffades för första gången. Nu börjar även min lilla bebis ta för sig och ta efter sina kompisar. Mammas stora lilla kille, det värmer så i mammahjärtat av att se hur utvecklingen går som den ska. För ett år sedan visste jag inte ens att jag var gravid och nu har jag ett friskt och välmående barn som snart lärt sig att gå. Det här med graviditeten ska jag ta i ett senare inlägg för er som inte har följt med så länge.

Nu ska jag ställa mig i köket och slänga ihop en sen middag, för jag anar att mannen min är vrålens när han kommer hem senare i kväll. Och jag måste dessutom försöka få denna übertrötta bebis att sova, wish me good luck! ;)





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR