Kyrkis today

Kyrkis har varit rena mirakelkuren för oss idag, precis vad vi behövde. Lillskruttis sken upp som en sol när han fick se alla barnen och kompisen Malte. Åh vad han tar för sig, inte klokt. Han lekte nog med varenda leksak som fanns och skulle sitta hos alla förutom hos mamman sin. Kan man bli mer stolt över sitt eget barn när man ser alla dessa framsteg?! Det är så kul för nu börjar man verkligen lära känna alla andra mammor och pappor på ett helt annat sätt än tidigare. Idag satt jag och pratade med fina Ulrika om våra graviditeter och jag blev verkligen berörd. Aldrig har jag träffat en sådan stark person, fylld av så mycket kärlek och harmoni. Blev även en hel massa babbel med bästa Frida, great as usual!

Efteråt tog jag och lillskruttis en promenad till våran second hand butik. Jag har alltid sån jäkla tur varje gång jag går dit, idag lyckades jag fynda en super snygg zip hood från Me&I. Förra gången fyndade jag en praktiskt taget ny Molo body för en ynka tjuga. Lillskruttis har knappt några kläder kvar efter våran fina lilla garderobs rensning. Ska dock få låna lite utav Frida, känner nog ingen som köper så mycket barnkläder som den människan.

Nu sitter jag här med en nyvaken liten kille, play taaaaaaajm!! :D





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR