Måndag 21:a Mars

Godmorgon måndag!
Idag klev vi upp vid nio-tiden precis som igår, lillskruttis tycks bara bli ännu mer förkyld för varje dag som går. Snorig och en hosta som heter duga samt en temperatur på nästan 38,2 grader. Humöret verkar det dock inte vara något större fel på. Får se om vi knatar ner till kyrkis senare i eftermiddag eller om vi skippar det idag, vore synd att missa den. Talades även om en uppiggande barnvagnspromenad med brudarna efter att Naja slutat jobbet. Jag tror dessutom att lite friskluft kan göra susen för min lilla bebis, får se till att bädda riktigt mysigt i vagnen.

Morgonen har vi ägnat åt att diska upp det förskräckliga diskberget som vuxit till sig under de senaste dagarna. När ska vi få tummen ur och skaffa diskmaskin?! Jag bara undrar. Funderar även på att dammsuga samt damma och torka av möbler och alla fria ytor. Känner att det börjar bli dags att ta in våren i vårat hem, ut med det gamla och in med det nya. Blir en sväng till Indiska i veckan och köpa gardiner, löpare, kuddar och annat mysigt. Har även en hel massa foton som måste framkallas som ska pryda våra kala väggar här hemma.

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning.

Pusshaj!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR