Torsdag 10:e Mars 2011


Finaste bebis badar med sina badankor

Hej vänner, hur mår ni? Bra hoppas jag. Jag mår sådär faktist, sjukt trött och har fasligt ont i ryggen. Bebis vaknade i natt och vägrade somna om i sin egen säng. Självklart var jag tvungen att lyfta upp och lägga honom i våran säng. Men någonting på vägen gick väldigt snett, måste ha fått en muskelsträckning som heter duga. Finaste älskling har fått massera mig nu på morgonen, men tycks inte bli bättre ändå. Jag får bita ihop helt enkelt och försöka tänka på att inte överanstränga ryggen allt för mycket.

Idag tar vi pendeln ut till Sollis för att hälsa på älskade mami, och bebis får äntligen busa med mormor. Mammas lilla hjärta. Han har precis fått sig ett ordentligt bad, ungen har lyckats bajsa 4 gånger under loppet av bara en timme. Nu luktar han hallonbåt igen, lovely! Ska strax hoppa in i duschen och göra mig i ordning, får se om jag urhuvudtaget får tid att blogga något mer idag.

Ha en fin dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR