Trötta lördag...

Guuuuuuuuud vad jag är trött, märks att man är bortskämd med sömn såhär på morgonen. Flög mer eller mindre upp ur sängen i morsse när väckarklockan ringde. Bara en liten stund senare satt vi i bilen på väg hem till Naja darling för att hämta hennes lilla William. Vi har konstaterat att det inte var magsjuka lillskruttis hade, nej det var bara en envis liten tand. Och andra sidan, om det hade varit magsjuka så hade nog vi blivit sjuka vid det här laget.

Ungarna sover nu gott och jag borde verkligen göra detsamma, men känner ett visst behov av att behålla kontrollen. Somnar jag nu så finns det en överhängande risk att jag inte orkar vakna sen, får vila senare i eftermiddag helt enkelt. Funderar istället på att vika tvätten samt mätta min hungriga mage.









NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR