Härlig dag med familjen!

Familjen åkte hem för ett par timmar sedan, så himla trist att dem var tvugna att åka hem redan ikväll. Idag har vi varit riktigt duktiga och promenerat ända bort till hamnen och tillbaka trots att jag var fucked up tired. Tog in på ett mysigt litet konditori nere vid stationen innan vi promenerade tillbaka hem. Väl hemma fick mami ta hand om bebis medans jag och R stod för matlagningen. Jag som slarvat med maten i flera dagar har nu proppat i mig mat för en hel veckas förbrukning. Vi har babblat på om allt och ingenting, planerat inför resan samt hållt oss updated om den hemska tsunamin i Japan. Hemskt ellerhur?! Stackars krakar säger jag bara. Tack underbara för en super mysig dag <3

Nu ska jag försöka natta lillbäsen för sjuttioelfte gången ikväll, får se hur detta går. Sen blir det nog bingen även för denna trötta lilla mamma. Bjuder på ett par bilder från dagen som varit.












NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR