Torsdag 17:e Mars

Godmorgon torsdag!
Gick och lade mig med sprängande huvudvärk igår efter kvällen hemma hos mamma. Den tycks inte riktigt vilja ge med sig, får pilla i mig en alvedon och försöka bita ihop. Känner mig fortfarande trött och orkeslös i hela kroppen, har gjort i flera dagar nu. Vi har haft lite trassligt med rutiner och sjukdomar måste vara allt detta som rört till det för oss. Dessutom befinner sig Elias i en fas då han börjat upptäcka sin omgivning allt mer och vaknar allt oftare om nätterna. Vilket i sin tur leder till många sömnlösa nätter och två väldigt trötta småbarnsföräldrar. Jag tar det hela med en klackspark, gör man inte det så ser man inte heller det positiva i det hela.

Ska strax göra i ordning lite frukost innan vi tar tag i dagen. Har en hel hög med sängkläder som måste vikas samt en massa annat småfix. Senare i eftermiddag sticker vi ut och träffar tjejorna, lovely!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR