I need you, I'm tellin' you now so you know what I need

Hej Hej! Hur mår ni, bra hopppas jag?! Jag är heeeelt slut efter denna fantastiska dag, +12C och soooool..Now we're talking! Idag har vi varit i Rönninge och kollat på festlokalen jag berättade om and I think I'm in love. Ljust, öppet och romantiskt, utsikten ska vi inte tala om. Jag är såld. Men det kvarstår som vanligt några frågetecken och vi måste bestämma oss relativt snart.

Blev även en sväng till Rusta samt Intersport för att leta vårjacka till R, som för övrigt redan har sjuttioelva jackor. Lunchade sedan på donken där vi träffade Bassams söta flickvän och kusin. Efteråt släppte R av oss nere vid hamnen och därifrån tog jag och lillskruttis en lång och välbehövlig långpromenad. Jag vet någon som kommer ha duktigt med träningsvärk i morgon, haha.

Alltså guuuud jag är så trött att jag knappt vet vad jag ska skriva, tror minsann att jag lägger mig i soffan och dör lite. I morgon går vi till kyrkis och hänger med vännerna, egentligen är det min barnfria dag men känner hellre för att umgås med mina fina killar <3

Dagens låt:
50 Cent-Baby by me







NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR