Get to know me a little bit better

Du heter: Lina
Smeknamn: Linis, Ninis, Baby, Älskling, Finalina..Kärt barn har många namn :)
Ålder: 23
Låt som när du är ledsen sörjer till?: Lifehouse-Broken 
Beroende av:
Mineralvatten, lakrits och min son <3
Vad tror folk om dig?: Dem som känner mig och står mig nära anser nog att jag är en väldigt varm, omtänksam och lojal. Ser till alla andra före mig själv. Sen finns det haters (avsaknad av kärlek typ), det kan jag leva med.
Stämmer det?: till 99% skulle nog jag säga
Vad får du oftast komplimanger för?: Min personlighet först och främst men även mitt utseende, speciellt ögonen.
Hur imponerar man på dig?: Finns det någon som lyckats imponera på mig? Tveksamt.  
Brukar du skratta för dig själv?:
Varje dag :D
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: " Pappa är ledig i morgon..skönt! Vad ska vi hitta på? Har vi något gott hemma? Jag kan laga mat..haha. Yappy, I love you "
Var bor du?: I gamla Södertälje
Trivs du där?: I love it here tack vare min fina lilla familj samt bästa vännerna <3
Har du haft sex idag: ;)
Hur svarar du i mobilen: " Hej det är Lina.. " alt. " Hallååå?! "
Vem ringde du senast: Min fina R <3
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Det var R som ringde och checkade att allt var lugnt här hemma. Han blev orolig för att jag inte svarade på hans samtal, alltså fullt upp med bebis :)
Antal timmar sömn inatt: 9-10 timmar faktist
Sov du ensam: Nej jag sov brevid min finaste fin
Brukar du komma i tid: Till jobb, absolut! Annars är jag en riktig tidsoptimist som alltid kommer i sista sekund eller senare
Hur känner du dig nu: Sliiiiiteeen, men glad för snart kommer baby hem från jobbet
Vanligaste färg på dina kläder: Svart och vitt
Vad tycker du om fötter: Ehmm..mina egna är okej!
Vad saknar du: Indien och mina brothers from other mothers, kärleeeeek <3

Hade du en bra kväll igår: Allting är väl relativt, rutiner liksom
Favorit dryck på morgonen: Thé, Nyponsoppa eller Oboý
När brukar du oftast gå och lägga dig: Efter 00:00 typ
Är du blyg?: När jag träffar nya människor är jag något blyg, men annars nej!
Sysslar du med någon idrott: I dagsläget så nej, men har varit elitgymnast en gång i tiden. Slutade efter Järfälla trupp cup -96 och vann guld medalj i tre grenar.  
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Definitivt, annars hade jag inte suttit där jag sitter idag
Har du spytt offentligt: Många gånger, har inte ni?!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Om jag vore kille för en dag skulle jag nog hänga med grabbarna för att se vad som sägs bakom stängda dörrar. Sådant vi tjejer aldrig får höra, samt runka av mig själv :D
Är du nöjd med ditt liv: Jag älskar livet mer än någonsin, ångrar ingenting, inte en endaste sekund
Är du bortskämd: Med kärlek, ja. Annars nej, jag har lärt mig den hårda vägen. Ingenting kommer gratis, du måste förtjäna allt från materiella ting till kärlek och respekt.
Vad gör du i morgon: I morgon går vi till kyrkis sen hittar jag och mina fina killar på något riktigt mysigt 
Vad är det värsta du vet?:
Människor som tror att dem är något, missbrukare, bortskämda snorungar..dem är många och listan är lång
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Jag har dem bästa vännerna, och jag väljer dem noga och med omsorg

Vad anser du om otrohet?: Respektlöst, korkat..Hate it!
Har du själv varit otrogen?: Ja, men jag skulle aldrig i mitt liv göra om det
Hur många gånger har du varit riktigt kär?: 1-2-3 gånger och fått mitt hjärta krossat
Vad hette din första kärlek?: Han hette Christian och det var i lågstadiet och han gick i mellanstadiet, cute!
Vad är det finaste du fått?: Min älskade son och min egna lilla familj, dyrbaraste jag äger!
En speciell dag du minns: Dagen då jag upptäckte att jag var gravid samt förlossnings dagen

Du samlar på: Minnen <3
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Min mamma och min finaste R eller en vän
När grät du senast: Jag gråter varje dag
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Investera i något bra och långsiktigt, resa och köpa mig ett hus vid havet
Vill du gifta dig: Gifter mig i sommar
Vill du ha barn: Jag har min fina Elias på snart 9 månader

Är du musikalisk?: Jag är och har alltid varit, musiken är mitt liv och min passion
Vad dricker du helst när du är törstig: Minneralvatten
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej, dem är skilda sedan länge
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Oh ja!
Biter du på naglarna: Nej, men gjorde när jag var yngre






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR