Bajs bajs bajs....sa jag bajs?

Som vi har busat och lekt hela eftermiddagen, jag och min finaste lilla bebis. Idag plockade vi fram bollhavsbollarna, kom nämligen på den briljanta idén att hälla ut dem under hoppstolen. En hoppstol behöver ju inte nödvändigtvis användas för enbart dess syfte. Varför inte omvandla den till förslagsvis ett bollhav eller varför inte en mysig liten koja?! Jag gillar att kunna plocka fram den kreativa sidan i mig, pyssla och komma på roliga saker som mitt barn tycker om.

Men nu kom jag av mig helt, det var inte detta jag skulle säga. Bebis verkar ha lite krångel med magen idag, bara under den senaste timmen har jag hunnit byta fyra bajsblöjor. Får väl se hur många till det blir innan kvällen är slut, mammas söta lilla bajsmaskin.






IssaTrönnblom

söt unge :)


Blogg: http://tronnblom.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR