Yesterday...

Mår som jag förtjänar idag, skit med andra ord! Jag skulle nog inte ha tagit den där sista ölen, varför blir det alltid så att man gör det ändå? Vi drog hem strax efter 01:00, då jag sällskapade med Naja som hade ont i huvudet. Då jag skulle med nattbussen hem kändes det ganska skönt att komma hem i tid.

Vid busshållplatsen träffade jag världens gulligaste kille, han var inte mer än 17 men agerade och pratade som en vuxen. Vem han än var så vill jag tacka SJUKT MYCKET för alla fina ord och komplimanger, jag blev varm i hela hjärtat! Det tog inte slut där, på bussen kliver det på en afrikansk kille och även han var inte sen med att komma med samma komplimanger. Enligt honom ska min man vara stolt över att leva tillsammans med Södertäljes snyggaste småbarns morsa. Den ni, självförtroende boost eller vad?! Så tack tack tack ännu en gång.

Bebis vaknade för en stund sedan, han klättrar, stökar och bökar. Dags att kliva upp och ge min söta lilla apunge lite gröt. Fy faaaaaaaan vad jag är bakis!!! Tur att finaste älskling kommer hem snart från jobbet så han kan ta hand om mig ;)

Later darlings!

Finaste Naja och Carina <3

Barnvagnsmaffian, fast utan barnvagnar denna gång ;)



Ange, Viktoria and her angry pose och fina Fridan på ett hörn <3



Anonym

märks att du inte får komplimanger ofta ditt fula fan.

Lina Svarar

Med tanke på att du inte ens kan stå för vem du är, säger mer om dig än om mig. Coward!


Blogg: http://linelias.blogg.se/
Carina

För att vara så ful i käften så förstår jag att du är anonym du vågar väl inget annat eftersom du säkert är 100 ggr fulare själv.

Lina Svarar:

Thanx Carina <3 Måste vara otroligt exhausting att bära omkring på så mycket hat. Lätt att sitta bakom en skärm och häva ur sig så, bara arga och miserabla människor som gör. Avsaknad av kärlek och allt som kallas för ett normalt liv?!


Blogg: http://linelias.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR