Wednesday

Godmorgon! Sitter här i köket och kränger i mig dagens frukost, en kanelbulle. Får bli till att laga en mer ordentlig lunch senare istället. Jag som hade tänkt ta en välbehövlig sovmorgon, fick snällt kliva upp strax efter åtta-tiden. En annan fick fortsätta i lugnan ro, blev faktist lite sur om jag ska vara ärlig. Att komma med en ursäkt som " Jag är för trött" gör mig bara skit förbannad. Haft en riktig mysmorgon med lillskruttis, ätit frukost och gosat i soffan. Stackarn är fortfarande jätte förkyld, vill det inte ge med sig får vi ringa BVC.

Idag ska jag göra något som jag har velat göra ett par dagar nu, kan ni gissa vad?! Sedan måste jag ta mig till polishuset och förnya mitt pass som går ut i maj. Jag fullkomligt avskyr att ta dessa passfoton, man ser ju helt mongo ut. Haha. Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning, bloggar lite senare.

Later!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR