15:e Maj - I Sverige

Trötta och mosiga i huvudet har vi äntligen landat här hemma i Södertälje igen. Kom förvisso hem strax efter lunchtid, men har sovit bort större delen av dagen. Känner mig fortfarande något vimmelkantig efter flygresan. Lämnade hotellet strax efter midnatt i fredags och boardade planet några timmar senare. Mellanlandade i Istanbul med ca tre timmars väntetid, samt försening på nästan en timme. Finaste bebis var så snäll hela resan, både på dit vägen och hela hemvägen med undtantag för gråt strax innan landning. Lite mallig blir man när precis varenda själ stannar upp och välsignar våran lilla kille. Sötare unge får man nog leta efter, mammas och pappas lilla älsklings kille.

Har precis glott färdigt på Eurovision song contest, Sverige och Erik Saade fick nöja sig med en tredjeplats. Bra jobbat även om schlager inte ligger mig allt för varmt om hjärtat. När man väl börjat titta är det bra svårt att sluta. Mina fina killar sover som två klubbade sälar på vardera sida om mig och jag ska strax göra detsamma. Dock svider det på hela kroppen efter torsdagens poolhäng på Holliday Inn, nu såhär efteråt har jag faktist fått riktigt bra med färg på kroppen. Fräscht! Hoppas på sol i morgon så man kan sitta ute på balkongen en stund. Får se om vi sticker ut och träffar brudarna, helt sjukt vad jag har saknat dem!

Godnatt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR