Fredag hemma hos mamma



Hej schleeeten tjeej!

Mäkta imponerad är jag, lillfisen sov i sin egen säng i princip hela natten tills tidigt in på morgonkvisten. Känns som om vi börjar få ordning på både mat och sovtider. Men jag ska inte ta ut min lycka i förskott, för rätt som det är så lär jag få äta upp mina ord. Hur som helst idag klev vi upp pigga och glada, redo att ta tag i dagen!

Idag skulle vi åkt hem till mormor ( Elias gammelmormor) men vi skjuter upp det tills i morgon. Vi sover nämligen över här hemma hos mamma ikväll. Vi skippar helt enkelt bröllopet vi var inbjudna till. Detta av den enkla anledningen att jag varken känner dem särskilt väl, samt vi har ingenting gemensamt. Vissa människor tycker man bara inte om, jag kan helt enkelt inte rå för det. Jag behöver inte gå in på vidare detaljer, vi blir i allafall kvar här medans R går på bröllopet i vårat ställe.

Just det, har jag sagt att lillfisen börjat lära sig att gå? Jajamänsan, med ett stadigt grepp om lillfingret går han helt själv. Ge det en månad så kommer han att gå helt själv utan stöd. Mammas och pappas stora lilla kille.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR