Godnatt!

Haft en helt awesome kväll med min fina vän Naja. Dock blev det ingen sen kväll med tanke på att både hon och mannen min ska upp jobba tidigt i morgon bitti. Så jäkla skönt att bara kunna sitta och snacka om precis allt och ingenting, även om det det innebar att vi blev något runda om fötterna. Det är vid sådana här tillfällen allting bubblar upp till ytan och plötsligt går det verkligen upp för en hur skört livet är. Men jag tänker inte ljuga längre, I'm fed'up! Nu river vi ned den rosa fluffiga fasaden, ska förklarar för er i ett senare inlägg.  Jag har sagt det förut och jag säger det igen, men jag vet inte vad jag hade varit utan dessa tjejor. Är så sjukt jäkla glad att jag lärt känna dem, det är vi forever and ever ♥

Nu är jag i allafall hemma, hunnit plocka undan i lägenheten som ser ut som sju svåra år samt vikt all tvätt. Om man skulle ta och krypa ner i sängen brevid mina fina killar kanske. I morgon sticker jag och liten hem till finaste Naja på fika, my life is about to change! Tack som fan finaste vän för ikväll, kärlek!!!!

Godnatt ♥





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR