Hej sjuk tjej!

Idag mår vi inte alls något vidare, fan vad risig jag känner mig. Hostig och snorig som sjutton, orkar inte engagera mig i någonting överhuvudtaget. Jag och R tog oss ner till Down Town tidigare i förmiddags, vilket jag känner nu såhär i efterhand inte alls var någon bra idé. Om jag mådde dåligt då, så mår jag om än sämre nu. Försökte sova en stund nu på eftermiddagen, men hostan vägrade ge med sig och det var bara till att kliva upp. Käkade lunch/middag på hotellrummet idag då R hämtade med sig från en irakisk restaurang här i närheten. Mamma och syster mår ungefär lika risigt som jag, bara mina fina killar som mår hyffsat okej. Tur är väl det!

Ska strax kila upp på hotellrummet och ta mig en välbehövlig dusch. Jag ser väl ungefär ut som jag mår, icke attraktiv med andra ord. Sedan tar vi väl oss ut för en kopp thé eller smoothie på ett närliggande café.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR