Lördag 21:a maj

Denna morgon och förmiddag har vi egentligen ägnat åt att bara dega här hemma. Ibland kan jag tycka att det är riktigt skönt att bara vara hemma och göra absolut ingenting, jag tycker inte om att behöva passa tider. Blev hur som helst en sväng till ÖoB för handling av hårvårdsprodukter samt tvättmedel.

Passade även på att slänga in lite tvätt medans tvättstugan ändå var ledig. Och så fort allting är färdigt drar jag och mina fina killar ner på stan. Skulle behöva införskaffa lite nytt i garderoben samt nya shoes, har nämligen spanat in ett par virkade ballerinor inne på H&M. Såvida dem inte är helt slutsålda vill säga.

Ikväll blir det grill och balkongmys hemma hos oss, alltså kan inte denna lördag bli allt annat än bra.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR