Måndag 16:e Maj

Hej darlings!

Bloggen har som vanligt fått ligga på latsidan denna dag, för här hemma råder det sjukstuga. Jag och Elias är fortfarande risiga, så idag har vi bara varit hemma och myst jag och mina fina killar. Glömde helt av mig att jag skulle ner på stan och träffa Naja i eftermiddags. Vad vi skulle göra kan jag inte gå ut med riktigt ännu. Vi tar det senare i veckan när vi kryat på oss!

Har precis stoppat om den lilla och själv sitter jag i köket och läser lite bloggar. Elias farbror samt R's kompis Loay är här på besök. Passar bra då jag får en liten lugn stund för mig själv, sådant man inte blir bortskämd med allt för ofta. Ska strax hoppa in i duschen och sedan bädda rent i sängen, för hur ljuvligt är det inte att krypa ner i en nytvättad och bäddad säng?! Funderar även på att baka en smaskig chokladkaka, cravings?! Oh yes!



Finaste bebis mumsar på en riskaka efter en mysig dag vid döda havet ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR