Måndag 30:e maj

Gårdagen vart riktigt mysig, då jag och mina fina killar packade in oss i bilen för en helkväll på Heron City. Det käkades sockervadd, spelades spel och vi avslutade kvällen med en god middag på O'learys. Jag är helt såld på deras buffalo wings, så sjukt gott! Tack älskling för världens mysigaste kväll, älskar dig!

I morsse vaknade jag av att lillfisen låg över mitt ansikte, han tyckte väl helt enkelt att det var dags att kliva upp. Är det ens möjligt att vara såhär trött?! Ska strax käka lite frukost och den lilla ska få i sig en stadig lunch. Om allt går enligt planen och liten sover sin eftermiddags-nap, så sticker vi till kyrkis lite senare. Får se om vi hinner med en sväng på stan också. Skulle verkligen behöva hitta en klänning till bröllopet vi är bjudna till nästa helg. Och helgen efter det gifter sig min fina flicka Naja. Den här sommaren kommer vara den mest fullspäckade hittils, kul! Men bäst av allt är att vi i augusti drar till landet i två veckor. Och i oktober sticker vi iväg till Malaga för att hälsa på finaste syster. Lovely!

Nu har jag en arg liten kille här, gotta go!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR