Mysig dag på stan med lilla familjen



I denna stund, en trött liten bebis sovandes i mammas och pappas stora säng ♥

Idag har det varit strålande sol precis hela dagen, med undantag för blåst. Men stoppade inte oss från att ta oss ner på stan tidigare i eftermiddags. Käkade mongolisk buffé på Roxy, ingen smakupplevelse direkt men god nog förr att mätta våra hungriga magar.

När vi var mätta och belåtna puttrade vi vidare ner mot vattnet och matade ankorna. Kul tyckte Elias, blåsigt värre tyckte mamma och pappa! Så istället satte vi oss på torget och någonstans på vägen lyckades vi även få den lilla att sova sin eftermiddags-nap. Perfekt! Tog en sväng in på H&M och Lindex efter att R åkt till jobbet, och ut kom jag med världens läckraste jeans jacka. Med andra ord, en väldigt glad mamma. Skulle verkligen behöva hitta en ny jacka till Elias, men det finns varken några snygga eller prisvärda. För hur kul är det att sätta på ungen något som sjuttioelva andra ungar har på sig?! Polarn o Pyret är bara uttjatat och svindyrt, ingenting för oss.

Nu är vi i allafall hemma och bara myser, hemmet ser återigen ut som sju svåra år. Men ingenting jag varken orkar eller har lust att ta tag i denna kväll. Istället tänkte jag krypa upp i soffan och glo på teven en stund. I morgon sticker jag och Elias ut till sollentuna för att hälsa på mormor och gammelmormor. Mysigt! Kanske blir det en tur till Sollentuna Centrum också.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR