Pretty woman, walking down the street...

Har precis kollat klart på en av världshistoriens bästa filmer, nämligen Pretty Woman. Jag har alltid diggat Julia Roberts, och måste kvinnan vara så otroligt vacker. Jisses, vilken skapelse! Mina fina killar har redan krupit ner i sängen och jag ska strax göra detsamma.

Kvällen har vi för övrigt spenderat hemma hos finaste Naja och hennes goa lilla William. Dock hade ungen gått helt bananas och stackars Naja var helt färdig. Blev en tidig kväll och R fick snällt komma och hämta oss då vi lämnade vagnen i bilen. Väl hemma lyckades vi få Elias i säng, äntligen i någorlunda normal tid kan tyckas. Så jag och älskling passade på att sitta ute på balkongen, rökte vattenpipa och babblade på som vi alltid gör. Mysigt!

I morgon blir det upp i ottan för att hänga med tjejorna samt dra in till Stockholm en sväng.

Night darls ♥






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR