Solig dag på stan

Äntligen hemma efter en lång men stört skön dag på stan. Vi stack ut så fort lillfisen vaknat från sin förmiddags-nap vid ett-tiden. Dock gjorde jag det stora misstaget att slänga på mig på tok för varma kläder. Termometern visade hela +25 grader, har det varit så varmt hos er också?!

Blev hur som helst en sväng in i Kringlan gallerian, och till min stora lycka var det nedatt pris på den fina stickade tröjan jag kollade på igår. Tvekade då jag tyckte att priset var lite för häftigt, men nu var den nedsatt till halva priset. Vilket kap! Så jag tog två stycken, en vit och en rosa. Perfekt att matcha till ett par ljusa jeans-shorts eller varför inte till ett par vanliga jeans en ljummen sommarkväll. Fan vad glad jag blev! Till lillfisen blev det en superläcker t-shirt och ett par nya mockasiner med stjärnor på. Han är väl den som är mest välklädd i den här lilla familjen, lilla godbiten.

Mötte sedan upp Naja och tillsammans sällskapade vi till dagis och plockade upp hennes lilla William. Köpte med oss take away från thai-restaurangen som vi sedan avnjöt hemma hos Naja, samt vilade upp våra stackars trötta fötter. Någon timme senare tog vi oss ner på stan igen och Naja köpte sig en jeans jacka och ett par urläckra kilklackar. Yes people, på fredag slår vi klackarna i taket! Woohooo!

Nu är vi i allafall hemma och jag ska strax ta och natta den lilla. Lite senare tänkte jag ställa mig vid spisen och slänga ihop en sen middag till mig och R som kommer hem från jobbet om ett par timmar. I morgon är han äntligen ledig igen, om vädret tillåter blir det picknick i någon mysig park.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR