Söndag 29:e maj

Sjukt jävla rolig kväll igår!! Kan ju lova att jag mår som jag förtjänar idag, hela kroppen värker och huvudet ska vi inte tala om. Först möttes vi upp hemma hos finaste Naja där vi bytte om och gjorde oss i ordning. Puttrade sedan ner på stan och satte oss på Ceasars. Där blev vi kvar ett tag, käkade och drack gott. Drog sedan vidare till femfemnoll som var stängt. Så det blev till att sätta sig på baren brevid. Ett hak i min smak, det dracks drinkar och shots tills det var dags att rulla hemåt. Tack finaste för en super mega rolig kväll, I love you! <3

Nu under morgonen har jag varit riktigt effektiv, då jag hunnit med att både vika tvätt och storstädat lägenheten. Duktig tjej!  När R kommer hem från jobbet ska vi göra hemgjord pizza och ha en riktig familjemys-dag. Lite senare sticker vi hem till lillfisens faster och kusiner. Helt okej söndag!



Yesterday's fyllekaja!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR