Söndag med bästa vännerna ♥

Idag har vi hängt med tjejerna, Naja stackaren satt och väntade på mig ända sedan tidigt i morsse. Glömde såklart vagnen i bilen då R var på jobbet. Så vi fick snällt sitta och vänta på att han skulle komma hem så att vi kunde ge oss iväg. Mötte upp flickorna på stan för shopping, fika och självklart massa babbel. Vi har också planerat och fixat med grejer inför Najas bröllop som går av stapeln om cirka en månad. Ett väldigt enkelt sådant men förhoppningsvis också ett minnesvärt bröllop. Världens gulligaste par så ni anar inte!

Något senare hakade även Sofia och hennes lilla Anton på, och tillsammans puttrade vi vidare hem till Naja. Ungarna fick leka av sig och vi fortsatte babbla vidare. Mysigt! Tack tjejer för en super härlig dag, all min kärlek till er ♥♥

Nu är vi hemma, maten står på spisen och är snart färdig att serveras. Lite osäker på om jag lyckats med riset då jag testade den nya buryani kryddan vi fick av svärisarna. Anar att det kan bli något spicy, äsch det får la gå för denna gång. Ikväll sticker vi hem till Elias faster och kusiner på fika, som vi har längtat efter dem!


IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på min blogg där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och klicka på tävlings kategorin om du är intresserad!



Ha en bra dag :) <3



http://tronnblom.blogg.se


Blogg: http://tronnblom.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR