Tisdag 17:e Maj

Det råder fortfarande sjukstuga här hemma hos oss, och idag har febern slagit till. Elias har vaknat upp ett flertal gånger och gråtit hejdlöst, för vad har jag ingen aning om?! Magont, hungrig, öroninflammation? Efter tre flaskor välling och en massa gos somnade han tillslut om och vaknade strax efter klockan tio.

Ute har det varit grått och mulet större delen av dagen, lika bra då vi ändå blir hemma idag. Fram emot eftermiddagen tog vi tempen på liten som visade 39,1 grader. Bara att peta i ungen flytande alvedon och nu sover han likt en klubbad säl i soffan med snuttefilten virad runt omkring sig. Mammas älskade lilla unge!

Känner mig lite smått rastlös samtidigt som jag varken orkar ta tag i mig själv eller hemmet just för stunden. Blir till att slänga ihop en enkel middag och sedan krypa upp i soffan och snosa världens mysigaste bebis.





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR