Tisdag 24:e maj

Hej vänner! Hur mår ni idag, bra hoppas jag?! Här hemma är vi mer eller mindre på väg utanför dörren. Idag hänger vi med tjejorna, men vart sjutton tog det härliga vädret vägen?! Man kan riktigt känna hur regnet hänger i luften och när man som minst anar det, så vräker det ner. Trist!

Jag har även suttit i telefon med min fina vän Calle, vi har nämligen storartade planer på gång. Ingenting jag kan avslöja här i bloggen, top secret i allra högsta grad. Vi ska dock ses över en fika på fredag, It's about time.

Nu ska jag ringa några korta men viktiga samtal, skickade nämligen in ansökan om förskoleplats till Elias. Saken var bara den att jag glömde skicka med ett personbevis så nu måste jag göra om hela proceduren, suck! Måste även ringa svenska kyrkan för att fixa med dop, jag vet vi är så sjukt sent ute med detta. Bättre sent än aldrig som man brukar säga.

Ha en fin dag!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR