Torsdag 19:e Maj

Blev ingen långvarig bloggpaus, kände dock att jag verkligen behövde lägga tid och kärlek på min fina lilla familj. Har länge suttit och velat fram och tillbaka om jag ska gå ut i bloggen och bli mer personlig. Jag menar, bloggen är den enda platsen där jag kan dela med mig av mig själv. En plats där jag kan ventilera mig och få utlopp för alla mina känslor. Men jag vet också att det kan slå tillbaka på mig själv, och jag vet inte om det är värt risken. Fördelen med det hela är att jag kan hjälpa andra, inklusive mig själv. Jag behöver nog ge mig själv lite mer tid att fundera på det.

Hur som helst så har två killar från Telge bostäder varit här idag och snickrat upp vårat nya fläktskåp i köket. Äntligen slipper vi se det där förbaskade fläktröret och vi har istället ett fulländat kök. Tack för det! Elias ligger och sover sin eftermiddagsnap och medans han gör det passade jag på att duscha, fixa och dona här hemma. Inväntar R som har varit i Flen under dagen och ordnat med lite pappersarbete. Hans namn står tydligen kvar på den gamla restaurangen och marken står i hans ägo. Mycket strange det där, med hjälp från en revisor skulle han dock få ordning på detta.

Lite senare sticker vi in mot Stockholm och njuter av solskenet, kanske hinns det med en fika på någon mysig uteservering också. Ska kolla med tjejerna om någon av dem har lust att haka på eller om vi möts upp i S-tälje istället. Jag börjar digga S-tälje mer och mer, kanske för att denna lilla stad tillför mer nu såhär under sommarhalvåret. Och tillsammans i goda vänners lag så kan det inte bli annat än lovely!

Ha en fin dag vänner!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR