Våran tisdag

Nu är vi hemma efter ett par mysiga timmar hemma hos bästa Frida, tillsammans med Sofia och hennes lilla Anton. Usch, jag har verkligen kännt mig som världens sämsta kompis idag när jag var tvungen att behöva hålla detta hemligt. Men jag kan ju inte avslöja vad som är på gång, då förstörs hela grejen. Jag kommer att berätta för er här på bloggen lite senare framöver.

Funderar på om man skulle ta och laga något smaskigt till middag. Jag som hade hoppats på att Elias skulle sova en stund, men icke! Nej här skall inte sovas, sova är överskattat. Istället ska han testa mig och tänja på alla gränser som det möjligtvis går att tänja på.Han är så sjukt medveten om vad han vill och han gör vad som helst till varje pris. Allt för att få hans vilja igenom. Vad han dock inte är medveten om är konsekvenserna som medföljer. Det positiva är att han faktist förstår när han gör just fel. Ett gott tecken på god uppfostran. Älskade lilla unge som jag älskar dig, men ibland har du en tendens att driva din mor till vansinne.

Detta inlägg har nu tagit mig snart en timme att plita ner, fick lov att ta en paus från skrivandet. Lyckades äntligen få mitt lilla barn i säng och nu sussar han sött i våran stora säng. Kanske man skulle ta och laga den där middags maten och unna sig lite ensam-mamma-tid. Skönt!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR