En familj är en liten värld, skapad av kärlek!


Sådär, hemma igen efter en jätte mysig eftermiddag och kväll hemma hos älsklingens familj. Dock är jag fortfarande helt trasig från gårdagen och min finaste likaså. Lite kul att även min svägerska ( som i vanliga fall inte dricker alkohol ) hade varit ute på tjejkväll igår. Fick mig ett gott skratt kan jag lova! Är så sjukt nöjd med helgen som har varit, och fler roliga helger kommer det att bli. Älskar att träffa nya människor och skapa nya kontakter. Får se om jag hinner träffa finaste bästis en sväng nu ikväll, pratades nämligen om en sväng till solariet. Hej då blekfis!

Nu däremot tänkte jag  krypa upp i soffan tillsammans med min finaste och kolla på film. Vi ska se A little bit of heaven, med Kate Hudson och Gael Garcia Bernal i huvudrollerna. Hoppas att den är bra!

Ha en fin kväll raringar!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR