Fredagsmys hemma hos mamma



Här har vi precis kollat färdigt på Idol och jag passar på att slänga in ett snabbt litet inlägg. Haft en riktigt mysig kväll med god mat, vin och självklart massa bus och lek! Vet inte någon unge som är så snabb på att stöka ner, som min lilla kille. Fick mig även en ordentlig smäll i ansiktet tidigare ikväll, vilket i sin tur resulterade i ett stort rivsår. Jag älskar att vara mamma ibland, NOOOOT!

Blev även en sväng upp till mormor tillsammans med mamma i eftermiddags. Så kul att kvinnan från hemtjänsten var arabisktalande och Elias sken upp som en sol. Han är så otroligt begåvad när det kommer till språk, ska bli riktigt spännande att se hur talet samt språket utvecklar sig framöver. Kommer han bli tvåspråkig eller kommer svenskan att dominera? Bara han som vet. Ska strax packa ihop skötväskan då vi måste börja röra oss ner mot pendeln om en dryg timme. Min finaste plockar upp oss vid Stockholm södra för att därifrån sällskapa hem.

I morgon blir det upp i ottan för att åka till Flen och hälsa på familjen Bakos, så mysigt!






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR