Fullt upp!

Hej darls, hur mår ni? Själv är jag helt slutkörd efter en heldags flängande inne i stan. Började dagen med finbesök av lillskruttis fina kusiner under förmiddagen, för att sedan fortsätta vidare hem till en annan kusin till familjen. Där stannade vi på fika och pratade om allt och ingenting i nästan en timmes tid tills vi satte oss på pendeln in mot stan. Lillskruttis som inte alls tycker om att shoppa kläder, skrek istället som en stucken gris. Jag lyckades i allafall mellan mina tappra mutningsförsök hitta ett par nya jeans till den lilla, dock inte ett endaste plagg till mig själv.

Efteråt tog vi oss vidare mot tvärbanan och Hammarbysjöstad för att hälsa på min finaste på jobbet. Åt en god middag på en närliggande restaurang och lillskruttis fick springa av sig en stund. Ska strax krypa upp i soffan och vila min stackars trötta kropp. Gårdagens huvudvärk vill ännu inte ge med sig och nu har den minsann satt sig på balansnerven. I morgon blir det definitivt ett besök på vårdcentralen för detta kan jag bara inte blunda för.

Ha en fortsatt fin kväll!





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR