Gamla stan

Läggningen igår gick helt suverränt, Elias somnade strax efter klockan nio men vaknade någon gång runt halv tolv och ville sova i min famn. Idag vaknade vi upp härligt pigga och utvilade till ca +10 grader och strålande sol. Underbart! Vi sällskapde med min finaste till sjöstaden, jag och lillskruttis för sedan fortsätta in mot Gamla stan. Medans liten sov störtskönt i vagnen, passade jag på att strosa omkring på stortorgets julmarknad. Köpte med mig ett gäng flaskor med världens godaste enbärs-must som vi ska gotta oss med till jul. Några tidiga julklappar till den lilla fick det också bli, dock ingenting till mig själv.

I skrivandets stund står maten på spisen så gott som färdig att serveras. Benen värker och det ska bli riktigt skönt att få sätta sig ner ett par minuter. Just det, Grey's på tv ikväll...awesomeee!








NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR