Home


Chai tea ♥

Sådär, nu är vi hemma igen jag och lillskruttis efter en uppfriskande promenad på stan. Inte alls lika kallt ute som jag först trodde att det skulle vara. Så vi skippade overallen och istället fick det nya vindstället åka på. Perfa! Vi strosade omkring i alla de olika butikerna, såg så otroligt mycket fint som jag vill ha. Men jag var duktig höll igen plånboken, och istället fick en påse med chai-thé från Indiska följa med hem.

Idag har jag också hunnit lämna in mitt cv i en utav butikerna, och i morgon skall jag tillbaka och prata lite mer. Om jag har tur så vill dem anställa mig efter jul eller tidigare vilket vore så jäkla naaaaajs! Tyvärr kan jag inte gå ut med vart jag har sökt jobbet eftersom jag inte är hundraprocent säker på att jag kommer få det.

Medans den lilla sussar sött i vagnen sin, tänkte jag passa på att ta en välbehövlig dusch och slänga ihop lite middagsmat.



Christina

Mmmums vad gott sådant te är! :D



Hoppas du har en fin fredag!


Blogg: http://christinawidmark.blogg.se/



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR