Home sweet home!

Hemma igen och jag kunde inte vara mer lycklig över detta, för just i denna stund lider jag av världens matkoma och har gjort i snart flera timmar. Vi åkte så långt som till en libanesisk restaurang i Akalla för att äta lunchbuffé, men SÅ värt det! Självklart blev vi bjudna på detta av våra fina vänner, tack tack tack! Så himla roligt att få träffa deras söta lilla dotter igen som är jämngammal med våran lilla kille. När dem ställde sig och dansade till arabisk musik, var nog det sötaste jag någonsin sett. Tyvärr glömde jag kameran hemma, så det blev inga bilder idag. Ni överlever nog.

Efteråt tog vi bilen till Kungens kurva och handlade mat på citygross. Ikväll har vi tvättstugan, så jag ska strax gå ner med all tvätt. Sedan blir det soff-mode BIG TIME! 





NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR