Home!

Vilken mysig kväll vi har haft, lillskruttis och jag hemma hos bästa moffi! Blev sjukt överraskad när jag möttes av min fina syster som även hon joinade oss för middag. Jag är fortfarande proppmätt efter att ha smällt i mig på tok för mycket mat samt kakor och annat onyttigt. Som min lilla älskling har busat och lekt hela kvällen, en alldeles egen leksakslåda har han fått också. En leksakslåda med HJUL dessutom, det här med bilar och hjul verkar inte vara något ovanligt hos barn. Blir inte direkt svårt att köpa den perfekta julklappen om man säger så!

Hur som helst så mötte jag upp min finaste i sjöstaden för att sedan sällskapa hem. Ljuvligt att komma hem till ett helt nystädat och väldoftande hem. Nu ska jag sminka av mig och krypa ner brevid mina fina killar. I morgon blir det upp i ottan för att fixa och förbereda inför vårat tjej-mys i morgon kväll. Denna helg kan ju inte bli annat än bra!










NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


BLOGG


KOMMENTAR